Politica de livrare
Pentru a lansa o comandă prin intermediul magazinului online este nevoie să ne transmiteți o comanda folosind datele dvs. de contact.
Alegerea produselor se face navigând prin categoriile de produse.
În momentul în care ai găsit un produs/serviciu care se potrivește cu ceea ce cauți, îl poți adăuga în coș sau poți să accesezi Detalii printr-un click.
În coșul de cumpărături poți schimba cantitatea produselor dorite sau chiar să renunți la un produs, însă aici poți vedea prețul unitar și prețul final.
Eventualul calcul al taxelor de transport se va face în funcție de valoarea comenzii.
Transportul va fi inclus în totalul comenzii.
In scurt timp vei primi un email prin care se confirmă înregistrarea comenzii cu produsele comandate, taxele de transport dar și datele noastre.
Confirmarea comenzii se face prin e-mail, dupa ce a fost efectuată și confirmată plata. Un reprezentant PET RESORT vă va contacta telefonic pentru a stabili de comun acord când vor fi programate cazarile animalutului pentru care veți beneficia de serviciul/produsul achiziționat.
Stadiul comenzii
Din momentul în care ai lansat o comandă, online sau telefonic, ne vom ocupa de procesare în cel mai scurt timp.
Vom verifica disponibilitatea produselor/serviciilor din comandă, vom comanda la furnizor produsele disponibile la comandă și vom cere termen de livrare, în cazul în care serviciul nu este disponibil nici în stoc la furnizor.
Te vom contacta pentru a-ți comunica termenul de livrare, imediat ce avem informații complete despre data certă de livrare.
Informațiile despre comanda ta vor fi transmise pe email, în tot acest timp din contul tău poți urmări procesul în care se află comanda, de la plasare până la livrare.
În cazul în care un produs nu este disponibil, îl vom înlocui sau elimina din comandă, cu acordul tău.
O comandă pentru un produs de pe site-ul nostru poate fi în unul din următoarele stadii:
– comandă în curs de confirmare – primul stadiu, după ce finalizezi pașii din formularul de comandă
– comandă confirmată – când colegii noștri se ocupă de comandă
– comanda livrată – coletul a fost ridicat de curier și este în drum spre tine.
– comanda anulată – poți cere oricând anularea comenzii, în cazul în care te-ai răzgândit, însă te rugăm să ne anunți la timp, pentru a evita expedierea produselor.
Comanda ta poate fi anulată și din alte motive, cum ar fi:
– în cazul plății online, neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a Tranzacției;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client sunt incomplete sau nu sunt corecte; – comanda este returnată.
În cazul în care o comandă achitată cu card online este anulată, se va efectua anularea tranzacției pe platforma procesatorului de plăți, urmând ca valoarea achitată să se vadă în cont în estimativ 5 zile.
Răspunderea Clientului
Clientul, prin crearea și folosirea Contului, își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de acces în Cont (username-ul și parola) și este singurul responsabil pentru acțiunile pe care le face prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului, folosirea Conținutului sau plasarea Comenzilor, Clientul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile site-ului web.
Acceptarea Termenilor și Condițiilor de pe site-ul www.petresort.ro intervine în momentul bifării checkbox-ului corespunzător din site-ul web și/sau prin trimiterea unei Comenzi.
Informații personale
Orice informație colectată prin intermediul site-ului nostru este prelucrată în conformitate cu Politica de Confidențialitate.
Legea în vigoare
Prezenții termeni și condiții sunt reglementați și interpretați în conformitate cu legislația în vigoare din România.
Informații de contact
Orice întrebări ați avea cu privire la informațiile precizate anterior, pot fi trimise pe adresa de email :contact@petresort.ro sau comunicate la numărul de telefon 0732931984/0736632396
POLITICA DE RETURNARE face parte din TERMENII & CONDITIILE DE UTILIZARE ale site-ului www.petresort.ro si se aplica doar in cazul persoanelor fizice conform legislatiei in vigoare.
Livrarea
Serviciile vor fi prestate în hotelul PET RESORT în termen de cel mult un an de la data achiziționării. Clienții sunt rugați să sune în prealabil în vederea rezervarii, Vânzătorul angajându-se ca rezervarea să nu se efectueze la o perioadă mai mare de 30 de zile de la data la care acesta a fost contactat de către Client.
Dreptul de retragere (retur/rambursare).
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua efectuării comenzii.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
În măsura în care executarea serviciilor a început, nu vă veți mai putea exercita dreptul de retragere după executarea integrală a contractului. În cazul pachetelor achiziționate (mai multe zile de cazare), clientul acceptă în mod expres faptul că își va pierde dreptul de retragere în situația efectuării unei cazari de către Vânzător.
Consecinţele retragerii
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.